benelen Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Er det noen som kjenner til overtidsrutiner ved KK i Bergen. Har termin i morgen og begynte plutselig å tenke på hvordan dette er? Har neste time til jordmor om en uke og og da er jeg jo en uke på overtid. Må jeg ta kontakt med KK for time, eller setter de meg opp og tar kontakt med meg. Evt når? - Håper jo virkelig ikke at jeg har behov for dette, men lurer jo litt..
Turbojenta og lillesøster Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jeg var hos jordmor på Engen helsestasjon igår og da snakket vi litt om det, kan jo fortelle deg hva hun sa. Jeg hadde termin på søndag så er nå 3 dager over. Hun satte opp time til ny kontroll hos hun neste tirsdag, det vil si at jeg er 9 dager på overtid hvis jeg ikke har født før. Hvis jeg dukket opp på den timen ville hun sende en henvisning videre til KK, og man ble vanligvis tatt inn for vurdering når man var 12 dager over. Da sjekker de om man er moden og setter eventuelt igang dersom modenheten er på plass. Dersom man er umoden får man ny vurdering to dager etterpå med eventuell igangsetting. Så om du går en uke på overtid og rekker timen din hos jordmor neste uke så regner jeg med at det er samme prosedyre for deg
benelen Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk for svar. Kanskje vi møtes i gangene på KK
Turbojenta og lillesøster Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Bare hyggelig du! Ja det hadde vært noe, helst så fort som mulig, gjerne igår om vi kan skru tiden tilbake og føde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå