~~ElleMelle~~ Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Nå er det heldigvis blitt slik at sykehuset i Drammen skal ha alle inn på kontroll når de er 41+3. Godt å vite her jeg går 40+4 nå... Ikke at jeg ønsker igangsatt fødsel, men er det slik at jeg fortsatt har babyen i magen over helga vil jeg gjerne vite at forholdene der inne er bra fortsatt.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Så bra Skal ta ks på Drammen ei uke før termin, så slipper heldigvis det tullet med overtid! (Men har gjort det to ganger før på Kongsberg da )
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 hey hey.. Så bra får man brev fra sykehuset om det el?? 38uker i morra
~~ElleMelle~~ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Jordmødre og leger har fått brev med info om at de skal ta kontakt og bestille time på sykehuset når man begynner å nærme seg 41+3. Jeg skal ringe jm mandag (41+2) om jeg ikke har født, og isåfall skal jeg til kontroll på tirsdag på sykehuset sa hun.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Da må jeg høre med jm til fredag ang dette her gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå