Gå til innhold

Hva bruker dere som solbeskyttelse på vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parasoll. solnett eller annet. Småen ligger i bag foreløpig men blir nok flyttet over i sportsvogn i løpet av sommeren. Så jeg vil gjerne ha innspill på hva som er lurt for både bag og sportsvogn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

parasoll eller å snu vogna ;o)

Skrevet

Jeg bruker helseteppe, MEN legger det ikke rett ned over hele åpningen. Henger det lett over den delen av kalesjen som solen skinner inn og strekker over mot fotenden/håndtaket så det meste av åpningen fremdeles er bar.

Parasoll synes jeg bare ser dumt ut.

Skrevet

Parasoll, helseteppe (uten å dekke hele åpningen), myggnettingen eller snu vogna :)

Skrevet

Snur vogna, og så legger jeg den toppen som man knepper på bag'en løst over bagen, da blir det ikke tett eller varmt, men skygger for sola. Hun er for liten i sportsdel enda, men gikk fint å bare snu vogna med eldste, så det gjør det nok nå også:-) Skal teste ut parasoll, men vanskelig å finne tak i Emmaljunga sine i butikk.

Skrevet

parasoll her. Tenkte å teste myggnettingen, men tror ikke den tar så mye sol. Helseteppe syns jeg bare ser dumt ut.

Skrevet

Jeg har brukt parasoll veldig mye! Nesten litt avhengig av vognparasoll om sommeren, spesielt med baby. Brukte parasoll mye når vi var i syden med storebror da han var 15 mnd.

Skrevet

Ingenting. Vognen vår har vendbart styre, så vi setter ham i den retningen som passer best i forhold til hvilken vei sola skinner. Etter som han ble større (sommeren etter at han fylte et år) har vi ikke engang hatt kalesjen oppe om sommeren, vi bare smører ham med solkrem og har på ham en hatt og evt solbriller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...