Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Dersom en person som aldri har hatt problem med rettskrivingen, heller tvert imot, plutselig, når de er i tjueårene, begynner å få problem med å skrive rett, hva kan være grunnen? Rettskriving har alltid kommet naturlig for meg, og jeg har aldri hatt problem med det. Nå sliter jeg plutselig med elementære ord. Jeg skriver like mye som jeg pleier, og hukommelsen min ellers er noenlunde grei. Litt vimsete til tider, men det skal vel ikke ha så mye å si. Hva i all verden kan dette komme av? (Og jada, jeg skal fikse legetime, men ville gjerne se om noen hadde forslag her..)
Gjest Tale30 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Bruker du mye data med korreksjonsverktøy i jobben? Jeg merker at slike verktøy har sløvet meg litt i løpet av årene.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Ja, jeg gjør vel i grunn det. Men før nå har jeg aldri hatt bruk for dem, det har sjelden kommet opp røde streker, så jeg vet ikke helt om det kan være det heller?
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Har du nettopp oppgradert til ny versjon av Office? 2007 retter på helt andre ting enn 2003, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå