Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Min søste er gravid, fant det ut idag.. Og fortalte typen min det,og så spurte han om jeg ble "broody"... Så sa jeg , en hund hadde vært greit :-) Men så innrømmet jeg at jeg egentlig er klar for mer barn, da sier han at det er jo supert for han vil ha barn med meg.. Og gleder seg til når vi kan begynne :-O
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jammen det var jo koselig, var det ikke det da?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Trodde kanskje at det var mye av hensikten med å bli et par, jeg da. Sikkert gammeldags å tenke sånn, men ...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jo men ikke så fort, og jeg ble kjempeglad nå :-):-):-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 "ikke så fort"? Mener du at dere akkurat har blitt sammen? Da kan det kanskje være greit å stoppe opp litt og bestemme deg for om han virkelig er en du vil ha barn med da? Men det er jo en positiv start at han er klar!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Det var litt kjapt ja.... tenk deg om!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Jeg haqr ikke planer om å prøve å bli gravid nå, vil heller kjøpe meg en hund!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 wow. 3mnd er jo kanskje litt tidlig ja. Ikke alle som kjenner hverandre enda da. Svever på en rosa sky enda Men det er jo mange som får barn så tidlig også da og alt går bra. Selv ville jeg ventet litt til. Men det er jo htggelig at dere vil det samme med fremtiden da. Kanskje sette igang babylaging om 9mnd for å feire at dere har vært sammen i et år! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 Nå vet jeg at ikke aller er lik.Men har vært borti og har hatt i omgangskretsen "verpesyke" menn..Og alle, uten unntakt, har hatt "Hensikt" med å sette unge på dame..De gjør det forå være sikker på at hun blir "Hans"..At hun holder seg til hus og hjem, mens han kan drive på med sitt...Alle har vært utro, men alltid "søkt hjem" til kone og barn....Fasade og gammeldagse verdier har vært viktige..Og da verdier fra den tid far var ute og jobbet, og mor var hjemme og stelte hus..Mor hadde ikke omgangskrets utenom den far tok henne med til, og barna skulel bare sees,ikke høres, så lenge far var til stede...Å DET nivået, altså.:Samt at menn godt kan se på OG røre andre damer, mens dama ikke en gang skal FERDES der hun kan få øye på en mann.. Ikke alle like ekstreme sånn utad da, men alle med samme tendenser, En mann som vil ha barn tidlig i et forhold, huff og huff..... Men om det er et sånn utsagn som";- " en gang i fremtiden skal du bli mor til min barn. Men ikke før vi har det og det og det i orden.VI har fått gjort det og det, og jeg har den jobben og vi bor der og der osv osv....." DA blir saken en helt annet..Men pusher han på o g er IVRIG etter å få barn tidlig....Da bør man pakke sine saker og LØPE!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Tror du tar feil her:-) Jeg skal starte eget firma og jobber med det nå, han vet jeg liker å jobbe mye og han har sagt seg t hn er mer enn glad for å være hjemme med unge om det kommer til stykket.. Så grunnen til han er verpesyk er nok fordi han begynner å nærme seg 40 og alle vennene har barn alt.. Han sier han har opplevd alt, han er bare klar for å stifte familie nå.. Men smtidig er han fornuftig og tar hensyn til mine planer.. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Det at dere har det avklart er jo kjempefint! Det betyr jo ikke at dere må starte prøvingen nå, dere kunne jo funnet et tidspunkt frem i tid, f.eks til jul eller noe. Vi startet prøvingen tidlig i vårt forhold også og det var veldig bra for oss, for det tok veldig lang tid med oss da, men det kan jo like godt hende at det klaffer på første Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 "Ikke alle like ekstreme sånn utad da, men alle med samme tendenser, En mann som vil ha barn tidlig i et forhold, huff og huff..... " Hæ? Vi var begge like ivrige(dvs veldig ivrige) da vi planla graviditet og lyktes da vi hadde vært sammen i 4 mnd. Om mannen min er definitivt ikke slik du skisserer at menn som ønsker barn tidlig i et forhold er.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 øhhh... du har en merklig omgangskrets anonym 13:40:S Jeg jobber i byggebransjen sammen med så og si bare menn, jeg har aldri hørt noe slikt før... Og jeg hører mye jeg ikke vil høre.. mannen min villa ha barn nesten med engang han traff meg, mulig han gjorde det for at jeg skulle bli hans;P Men han har da bare satset på meg:) Det har kostet ham mye jobb, men han har faktisk hjelpet meg å få en utdanning og jobb. Jeg ble gravid 2 måndter etter vi ble sammen, trur ikke jeg vil annbefalle andre å gjøre det samme. Men er begge motivert for få ting til å gå, så går det:) Men det krever en del jobbing med seg selv og forhold.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 Koselig da. Det er jo et klart tegn på at han satser på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå