Gå til innhold

Gravide-strømpebukser!!! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i helga, men kom plutselig på at jeg jo ikke har finstrømpebukse til å ha under den fine mammakjolen jeg har kjøpt. Hvor kan jeg finne strømpebukse til gravide???? HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt vanlige, og lagt dem under magen foran. Det synes jo ikke under kjolen uansett:)

Skrevet

men navlen min vises på en måte gjennom kjolen:( Hadde vært veldig fint å stramma inn navlen med en strømpebukse!!! Finnes det strømpebukser for overvektige kanskje, som jeg kan presse meg inn i? Ugh!

Skrevet

Har de på H&M? Det er jo dagens opptur! Problemet er jo at den lille byen jeg bor i ikke har mammaavd på h&m, men kjører forbi flere på vei til bryllupet. Får krysse fingrene da for at de har:)

Skrevet

Ja, jeg kjøpte også på H&M :) Husk å ta de på riktig vei da :) Jeg tok de på med de to sømmene bake (slik som det er med barne-strømpebukser) og syntes at det ikke var noe særlig hverken passform eller fint med den sømmen på midten som viste gjennom kjolen :) Men så fant jeg jo ut at jeg hadde den på bak frem :)

Et annet alternativ er å kjøpe en veldig stor størrelse, det har de på Kappahl i hvert fall, det fungerte også greit for meg.

Lykke til :)

Skrevet

Det er flere butikker som har undertøy og strømper til gravide selv om de ikke har mammatøy :)

H&M, Kappahl, Lindex osv.

Ellers funker det jo med stayups uansett hvordan magen ser ut da :)

Skrevet

Haha- tok du de på bakfrem? Tusen takk for tipset, det ville vært typisk klamt å oppdage ut på kvelden:):) Får ta meg en tur på Kappahl og se om de har noe her, liker ikke å kjøpe heeeelt i siste liten. Gleder meg til å få pressa inn navlen under kjolen:) Det er en sånn silkekjole, så navlen ble litt rar under:D HI.

Skrevet

Lindex har dei beste, syns eg!

Skrevet

Syns også lindex sine er de beste! :-) og du ser lett hvilken vei du skal ta de på.. er sånne rom for magen hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...