Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Og pga en funksjonshemming skrev jeg utgifter på 9000 kr i året opp på skatten, og forventer å få disse pengene tilbake. Men kreve de da kvittering på alt? Noen som vet hvordan dette fungerer? Min søster har samme funksjonshemming og får også grunnstødnad osv. så hun fikk alle disse pengene tilbake ifjor uten å ettersende dokumentasjone..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Du må for det første ha legeerklæring, og så må du kunne dokumentere utgiftene på forespørsel. Dvs, at om de kontakter deg, så må du ha kvitteringer på alt.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 legeerklæring har dem for jeg mottar jo grunnstødnad..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Blir det bokettersyn må du kunne dokumentere utgiftene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå