Gå til innhold

Jeg endret på skatten til gode...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Og pga en funksjonshemming skrev jeg utgifter på 9000 kr i året opp på skatten, og forventer å få disse pengene tilbake. Men kreve de da kvittering på alt? Noen som vet hvordan dette fungerer?

 

Min søster har samme funksjonshemming og får også grunnstødnad osv. så hun fikk alle disse pengene tilbake ifjor uten å ettersende dokumentasjone..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må for det første ha legeerklæring, og så må du kunne dokumentere utgiftene på forespørsel. Dvs, at om de kontakter deg, så må du ha kvitteringer på alt.

Skrevet

 

legeerklæring har dem for jeg mottar jo grunnstødnad..

Skrevet

Blir det bokettersyn må du kunne dokumentere utgiftene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...