Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Dere som har født før. er det vanlig på sykehuset at man kan få tv på rommet når man blir liggende noen dager etter fødsel? Det kan jo bli lange dager når baby bare sover tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Har født to ganger ved Ullevål og fått rom på barsel/pasienthotellet begge gangene med egen tv, ja. Vet ikke hvordan dette er ved andre sykehus.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Nei det er ikke vanlig. Blir dagen lang går man bare en tur på tv-stua, det er dessutten bra å røre på seg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Det er vanlig på noen sykehus, ikke så vanlig på andre.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Var ikke det på mitt sykehus. Men tenkte ikke tanken på tv engang. Syns dagene fløy av gårde. Babyen ligger ikke nødvendigvis å sover hele tiden, hvertfall gjorde ikke min det. Og jeg skal love deg at du blir mer opptatt av å se på babyen din enn en tv, selv når den sover :-). Jeg hadde han også mye liggende på brystkassen min mens han sov, mens jeg slumret selv. Det kan bli dårlig med nattesøvn allerede på sykehuset, så man kan ha behov for hvile på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Har vært på barsel på Ullevål og der er det ikke tv. Gamle slitne rom. Tv på kjøkkenet men alle maskinene der inne bråker så mye at det ikke går an å høre tv'en likevel. Jeg synes uansett ikke det var noe stort problem, som noen andre her skrev, du kommer ikke til å ha tid til å se på tv likevel. Jeg hadde både med meg blader og pc sist og det var fullstendig unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 "Og jeg skal love deg at du blir mer opptatt av å se på babyen din enn en tv, selv når den sover :-). " Hmmm? Jeg lå i hvert fall ikke og så på babyen min når den sov...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Jeg var også på Ullevål nettopp, og der var det TV (riktignok på "hotellavdelingen", men der havner jo de aller fleste like etter fødselen).
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Nei vel, noen er vel mer oppslukte enn andre da....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 St.Olvas hospital har multimediaskjerm på alle rom, og alle har enkeltrom. Her kan du se tv, høre radio, bruke internett:) Det er som en vanlig flatskjerm med touchscreen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Skal til fredrikstad. noen som vet hvordan det er der?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Der er det web-kamera på alle rom, som filmer alt du og din mann foretar deg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 men det er jo flott.Også sender de det live på tv-stua da eller?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 Var ikke det på vårt sykehus i allefall. Var tv på gangen og på tv stua.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 Jeg fikk min første på bærum. Pga at jeg hadde influensa ble jeg lagt på alenerom adskilt fra de andre. Da jeg spurte om det var greit at mannen tok med radio eller noe fikk jeg tørt beskjed om at jeg skulle fokusere på babyen mens jeg lå på barsel og ikke la andre ting distrahere meg, he he, så noen steder er det helt klart ikke aktuelt å ha tv på rommene.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #16 Skrevet 16. juni 2010 Ikke TV i Bodø. Grunnen er vel at flere ligger på samme rom og at man faktisk må ta hensyn til andre som er slitne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå