Gå til innhold

Hjeeeeelp :( Dumme spm angpende sportsvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bytte til sportsvognen nå...

Men jeg gruer meg. Han har det så trygt og godt nedi bag'en sin.. Men han er for stor nå. Han når fra ende til annen... Litt over 6 mnd nå.

Jeg lurer på hva skal man ha nedi den for at det skal bli behagelig for han? Bruker dere posen nå på sommern? Har voksi urban... Og hvis ikke, har dere dyne oppi der? Og hvordan funker det? Faller den ikke ut?

Helt idiotiske spm jeg vet, men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det koselig for han nedi der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken vogn har du da? De er vel så forskjellig hvordan de er å ligge i de forskjellige sportsdelene.

Jeg hadde simo duo ,og syns det virket litt hardt å ligge rett på puten i sportsvogndelen. I begynnelsen satt han ikke så mye, så da brukte jeg madrassen fra bagen, men etter et par uker ble det mer sitting så da brukte jeg et helseteppe før jeg kjøpte en Seat insert. Skal du bruke selen som hører til vognen er det best med Seat insert da den har hull for selen. Jeg kjøpte separat sele, og kunne da bruke teppe i bunnen også.

Simo sin Seat insert passer til flere vogner. Men det finnes i mange flere merker.

Bruker ikke pose på sommeren. Syns det er lettere med dyne eller teppe. Brukte bagforlenger(kalesje fra simo bærebag) da holdt dynen og teppet seg på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...