Gå til innhold

Mareritt.....


nyttårs_skatt

Anbefalte innlegg

Heisann alle dere desembersnupper!!

Hehe, Jeg lurer på om det er andre som er plaget med mareritt og andre syyke drømmer nå som dere er gravide!! Orker snart ikke legge meg...drømmer så innmari hver bidige natt!! Og i tillegg til opp to ganger om natta for å tisse så blir det liksom ikke så mye god sammenhengende søvn igjen...går inn i min 17 uke om 2 dager, håper ihvertfall tissinga har tenkt å roe seg snart... *håpe håpe*

 

Ellers håper jeg det går bra med dere og at dere ellers nyyyter svangerskapet:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer også fryktelig masse rart, ofte fæle drømmer, men av og til bare "ville".. Jeg er 13+2 og det har egentlig vært slik hele graviditeten for meg, begynner å bli en smule plagsomt, ikke like trivelig å legge seg når man vet at man drømmer om så mye som er lite hyggelig. :( I natt drømte jeg at min mor var i en ulykke og ble hjerneskadet, så nå skal jeg ringe og høre at alt er bra. ;)

 

Stort sett er jeg oppe 1 gang om natta og tisser, men det var jeg fra før også, så det er ikke noe nytt. Nå håper jeg bare at kvalmen skal gi seg og at energien skal komme tilbake, slik at jeg kan begynne å kose meg med å være gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg også drømmer masse rart, ikke bare mareritt. Og de føles så virkelige!! Drømte at ungen kom ut med en pisk her om dagen og skulle piske meg. Han jaga meg igjennom hele huset og jeg våkna opp helt svett og ekkel!! I en annen fødte jeg et eple(!!!!????) og jeg syns d var d peneste eple på jord!! Skal sies at jeg hadde spist tre epler rett før jeg la meg, men d er da grenser!!

 

Lykke til med drømmene og håper du får sove bedre fremover!!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...nå har jeg humra og ledd godt av innleggene deres!! hjelpe meg!! så GODT å høre det ikke bare er meg!! I natt var det bare reint mareritt hos meg...fødte nyrer og baby ut navlen(!!) What!! blodet rant og babyen klarte jo seg ikke fordi den var så liten...huffameg!! :( Og forrige natten drømte jeg at jeg fikk verdens nydligste baby, men jeg visste INGENTING om babyer..pakka den ned i en konvolutt og glemte å gi den mat osv osv... et eneste kav hele natta!! hehehe :)

 

Vi får tenke på hverandre når vi legger oss og håpe natta blir god med fine drømmer:):)

Ser forresten at alle oss er førstegangsfødende.. kanskje det er derfor vi drømmer så mye..vi aner jo ikke hva vi har i vente ;);) men jeg håååper da virkelig at det kommer ut en baby og ikke et stort eple ;) fniiis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det akkurat slik selv, tror kanskje jordmoren sa det hadde noe med hormoner, og mye tanker og følelser å gjøre. Jo mer man tenker og føler osv jo mer drømmer man.

 

Er utrolig slitsomt, er i uke 16 nå, og det har roa seg litt ned faktisk, men så plutselig en natt kommer det tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også masse og gjorde det i forrige svangerskap også. Vokner ofte og føler meg sliten fordi det var mitt i et kaos av en drøm. Kan det være at gravide har mer av den typen søvn der man husker drømmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan nok stemme det, jeg meiner å ha hørt at når man drømmer mye og husker drømmene når man våkner er man i en fase av søvnen der man ikke sover så tungt, man sover dårlige rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Utrolig godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter, trodde jeg begynte bli gal med alle disse marerittene.

*gomorraklem* da til alle mareritt damene ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...