*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Satt med det på lørdag, og allerede i dag ser føttene mine ut som dem skal gå i oppløsning selv om det på pakka stod at det skulle begynne etter 7 dager:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Har veldig lyst til å prøve det der, men det passer liksom aldri! Enten er det et nært forestående bryllup eller en ferie eller et eller annet som krever åpne sandaler. Hehe.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2010 Ja, åpne sandaler anbefales ikke:)) Beina mine ser IKKE ut akkurat nå... hehe... men gleder meg til resultatet. Jeg er plaget med veldig hard og tørr hud under beina. Så detta blir nok bra:)
lille sprelle Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Spurte en erfaren fotterapeut om dette produktet. Hun var svært skeptisk til å bruke et produkt på hele foten, også det som var bra. Det løser opp huden og det kan lett bli sår/hull i huden. Men ser jo at mange er fornøyde....
The Bad Gal Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Jeg elsker å gå barbeint, så jeg tenker at jeg gjerne vil beholde litt hard hud under foten, jeg da:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2010 Men når du har så hard og tørr hud under beina at det sprekker, DA er det ikke godt å gå barbeint lenger.. hehe...
jordbærsjokolade Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Mannn min satt med det på lørdag han også og ja, føttene er ikke så pene nå akkurat:)
Villa Perlesukker Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Så man kan ikke gjøre dette om man vet at man skal på stranden ila 4-5 dager? Og kan man ikke bare ta bort huden etterhvert?
jordbærsjokolade Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Det ville ikke jeg ha tatt sjansen på i hvertfall:) Man skal visst ikkepelle det bort nei
Villa Perlesukker Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 Er det så ille? Hehe ble litt satt ut her nå. Tenkte å ta det selv men om man ikke kan bevege seg utendørs med åpne sko hihi. Enn om man tar på seg sånne ankelsokker? Faller huden av eller hvordan skjer dette? Sorry altså om jeg spør og gravel for mye hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå