ToSmåToStore Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Har ligget med kynnere i hele natt, sto opp i halv syv tiden, og har enda ikke kjent en eneste bevegelse fra lille i magen. Har også vært fryktelig svimmel de siste dagene, hjelper ikke om jeg står, går eller setter meg ned, og igår klarte jeg å svime av. Grunn til bekymring, eller helt normalt sånn nåm på slutten????
maria isabell Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 drikk mye iskaldt vann, ligg deg ned helt stille og kjenn etter spark:) du skal ha minimum 10 spark på 2 timer:)
Tullball Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg var på føden for sjekk i går. Hadde ikke kjent liv hele dagen. Det gikk bra og det ble action når jeg fikk på CTG'en. Men gjør som hun over sier: drikk noe sukkerholdig og kaldt. Legg deg ned og dytt litt på magen for å se om det skjer noe. Har det ikke skjedd noe på en halv time så ring føden og belag deg på en tur inn. Om ikke annet så får du se gullet ditt med ultralyd... Her i gården betydde nok dette med lite liv at fødsel nærmer seg. Sitter her på 5 timen med rier... Lykke til! Er forresten 39+2 selv...
ToSmåToStore Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk for svar. Da er mini levert i bhg, så nå skal jeg prøve meg på isvann og litt dytting! Ojojoj, 5 timen med rier, da er det nok like før for deg, hurra! Oppdater oss på hvordan det går med deg da tullball, og masse lykke til:)
Tullball Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Jeg fikk beskjed om at det burde være noe søtt du drikker, tilfelle barnet har lavt blodsukker. Oppdaterer dere i eget innlegg.. http://www.barnimagen.com/forum/thread/141986012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå