Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Overlegne kjendiser er slitsomt og irriterende. Her er noen kommentarer som er velprøvd og velfungerende: "om jeg vet hvem du er? Nei, absolutt ikke. Jobber du i nærbutikken?" "Si meg, om du gikk med posten her før?" "joda, det er noe kjent med deg.. La meg tenke. Var det du som bæsjet på deg i fylla på festen hos xxxx i 2002?" "Er du liksom xxx? du ligner jo ikke engang!!" "Hahaha.. Jeg trodde du var høyere og penere"
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Og hvorfor skal man i det hele tatt si noe som helst sa du?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Tipper HI tenker på situasjoner hvor overlegne kjendiser forventer/forlanger ekstra fordeler f.eks bare fordi de er kjendiser. "Si, meg vet du ikke hvem jeg er eller?" når de ønsker å snike i køa på et utested f.eks.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 ei jeg kjenner som jobba på den lokale puben, ble så utrolig lei av selvskrytet til en viss fotballspiller. han satt hele kvelden og la ut i det vide og brede. ho ble litt lei, så ho gikk bort og sa: Å ja, spiller du fotball du ja?! han ble så snurt at han bare gikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå