Gå til innhold

Trenger ideer til den perfekte barselgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det kan ikke være klær, for det har hun nok av.

Greia er det at hun gir så utrolig bra gaver selv. Får alltid det man ikke visste at mann hadde savna "hele livet". Har så lyst å gi noe slikt lurt tilbake, men ideeboksen er tom. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette fikk vi faktisk av en kompis av samboer faktisk, he he, men for meg var den helt perfekt:

en stor fin kurv som var fylt med:

- shampo og balsam som er ganske luxuriøs

- diverse kremer til ansikt og kropp som ikke lukter så sterkt, men som er kjempe godt å smøre på, sånn at jeg kunne føle meg litt fresh

- ett gullhjerte til tulla som han hadde gravert inn navnet hennes i (han er en veldig nær kamerat som alltid er der og stiller opp, og ville vise med dette smykket at han alltid kom til å være der for tulla)

- en bok til pappaen som heter verdens beste pappa

- og ett speil til tulla som han har kjøpt på en lekebutikk, dette speilet er det gøyeste hun har.

-og en bok hvor man kan skrive inn ting om barnet, ting fra føde, første smil, første rulling osv.

Skrevet

Hva med en Willow Tree figur? Jeg synes de er nydelige :o)

Det er spesielt en som heter "Guardian", en figur med en mor og et nyfødt barn - nydelig. Jeg fikk den selv da jeg fikk datteren min - og den betyr utrolig mye for meg. Ellers så har de mange andre figurer som også passer...

Se willowtree.no for å se figurene, og forhandlere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...