beggeto Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Arg vondt ryggen og magen i natt. Er så vanskelig å ikke tenke at det er fødselsrelatert, men jeg tror ikke det er det, det er ihvertfall ikke rier. Føles som en kombinasjon av luftsmerter,"baby-tar-mye-plass-smerter", litt "må-egentlig-på-do-smerter" og litt "har-ligget-alt-for-lenge-i-samme-stilling-smerter" (ryggen). Så da måtte jeg bare stå opp. To uker til termin, mannen er et stykke unna så jeg er alene med frøkna en dag til. Har ikke tenkt å føde med det første. Kan noen berolige meg litt? (Er jo det at det ofte begynner med murringer at jeg bekymrer meg litt da..)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har hatt det samme som deg siden i går kveld (35+2) Begynte med murringer og fortsatte utover natten med slike smerter du beskriver. Er bedre nå på morgnen. Tror egentlig det er modning, du merker somregel veldig godt hvis det setter igang selv om jeg ble lurt mange gng med nr 2. Men merket veldig stor forskjell når det først satte igang. Håper du er blitt bedre nå da. Klem
Dragen... Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Kan jo være noe på gang ................... Oppdater litt snart da
Bellbaby Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har også hatt det sånn, flere ganger i uka i et par ukers tid nå. Har idag 5 dager til termin. Har trodd det var noe på gang, men satser nå på at det er som alle sier; man merker når det er rier. Det er nok modning, men du får være litt "på vakt" :-) Spennende å se hvordan det går videre idag!
beggeto Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 Hadde time hos jordmor i dag og da var det littegrann blod i urinen. Kunne være en urinveisinfeksjon men kanskje like sannsynlig at det er pga modning. Har en følelse av at det begynner å nærme seg, og jeg som ikke er ferdig å kjøpe babyklær eller noe. Usikker om jeg skal kalle hjem gubben, men han kommer uansett hjem i morgen så jeg får kanskje se an litt.
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Slik følte jeg også det i natt (35 + 1), blir jo litt usikker på hva det er, vet bare at det ikke er direkte fødselsrelatert. Begynte igår kveld, føltes som svake murringer.. og når jeg la meg var det et slagt press i korsryggen og på framsiden nederst på magen og litt i lysken. Ikke vondt direkte, bare ubehagelig. Finner liksom ingen riktige stillinger. Blanding mellom muskelvondt, milde luftsmerter og med en kynner eller to som kommer av og til. Er det kanskje modning?
beggeto Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2010 Tror det er modning jeg altså. Forrige gang hadde jeg det slik dagen før jeg fødte.. Så derfor jeg føler at det kanskje kan skje noe snart. Men er jo slettes ikke sikkert det blir likt nå da. Er vel mange som opplever dette lenge før fødsel også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå