Hvn Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Er i dag 30+0 og jeg tror slimproppen min gikk i natt.. Kan ikke forstå hvorfor da jeg ikke er særlig stresset for tiden og er sykemeldt. kan det være farlig? Skal jeg kontakte jordmor? Jeg tror det var slimproppen, så hadde jeg en hel haug med utrolig vonde kynnere i går/natt.. Begynner å bli bekymra...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Nei det tror jeg ikke, tror det kan "bygge" seg opp en ny slimpropp. At slimproppen går er ikke noe sikkert tegn på fødsel... ) Men for å være på den sikre siden så kan du jo ringe JM og høre, kanskje hu vil ha deg inn på en liten sjekk ) Lykke til )
Hvn Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Desverre så startet fødselen da slimproppen gikk. Kynnere mine gikk over i rier og vi ble lagt inn på fødeavdelingen igår kveld. Er satt på riestoppende drypp og har fått lungemodningssprøte. Riene har roet seg og vi håper vår kjære sønn har litt mer tolmodighet.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 huffameg.... krysser alt jeg har for at gullet deres holder seg inne i mange uker til! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå