Gå til innhold

Sitter her med rier jeg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt rier siden kl 4... vet at det kan dabbe av igjen, men jeg er så fornøyd fordi jeg fikk beskjed om at jeg kan føde vaginalt. Fikk nemlig et herpesutbrudd i forrige uke og fikk da beskjed om at det var mulig jeg måtte ha KS. Men det slipper jeg!! Jippi! Har gledet meg såååå mye til å føde.

Nå skal jeg "nyte" hver rie frem mot fødsel! (ikke at det er spessielt deilig...)

7 dager til termin btw...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så spennende... Får ønske deg lykke til da! Snart er du i mål!

:o)

Skrevet

Masse lykke til!

Skrevet

Takk, takk! Tar det helt med ro ennå. Vet alt for godt at dette kan være lurerier (haha... lure-rier) og at det ikke er dagen i dag. Men, det er jo lov å håpe? Skal i hvertfall lade opp og spise masse i hele dag.

Skrevet

Masse lykke til! og så kjekt at du slipper keisersnitt! :) Dette blir spennende

Skrevet

Lykke til:)

Skrevet

Her er det fortsatt gode (??) rier... kommer hvert 7 min ca... Gjør vondt som fy, men det er sånn godt-vondt!! Premie i andre enden! ;)

Skrevet

Åh, så kjekt da :) Gled deg til premien ja ;) Lykke til

Skrevet

Spennende!

Lykke til:-)

Skrevet

Nå har jeg hatt rier i 12 timer. Nå kommer de med ca 4 min mellomrom og varer i litt over minuttet. Nå sitter jeg bare å gruer meg til bilturen innover til sykehuset. Er drit vondt å sitte... Takler foreløpig smerten greit syntes jeg. Om jeg får stå så er det ikke så ille; mer irriterende enn vondt. Kanksje 20 ganger menssmerter?

Ja,ja. Skal skrive fødehistorie (forhåpentligvis) når jeg er i form til det. :)

Skrevet

Nå ligger du nok å føder du da? Lykke til med babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...