Sjokolademonster Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Våken i natten... Hadde mye kynnere/menssmerter i går kveld og kvelden før også egentlig.. Har nå 18 dager igjen. Har drømt om fødsel i hele natt, og våknet nå ca 0400 og gikk på do. La meg igjen og fikk "tak" hvert 5 min i 20-30 min.. Sist jeg fødte startet det slik, så fikk litt adrenalin da jeg innså at noe muligens er i gang. Stod opp, pakket baggen og her sitter jeg og nå skjer det nada.. haha Skal legge meg igjen, men er spent på hva dagen/uka kan bringe... Måtte bare dele det med noen.. Kan jo ikke vekke samboeren min når det ikke er skikkelig enda..
petite fleur Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 He he, nå trodde jeg du hadde våknet fordi du hadde oppdaget noe i gjerdet deres... Ikke meningen å være rettskrivningspoliti altså, men jeg skjønte ingenting først :-) Men jeg krysser fingrene for at noe er i gjære hos deg! ;-)
Sjokolademonster Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2010 haha... ble litt flirfull nå... Er også litt opptatt av skrivefeil, men visste faktisk ikke at det var slik man skrev det.. mon tro hvor uttrykket kommer fra?? Uansett, så gav det seg, jeg sov fra 08-1230 i dag for å ta igjen det tapte fra i natt, og nå håper jeg på nytt i natten som kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå