Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lysebrunt utflod. ikke så mye. men må bruke truseinnlegg. vises ikke på papiret når jeg tørker meg. kan komme å gå. men synes det er blitt mer.. har også en slags murrring i underluvet som kommer å går. en slags brennende følelse. sånn som rett før mensen. men d er ikke det som gjør det. kommer å går. ikke noe særlig kløe heller. litt svakt innimellom. sopp? har aldri hatt det så vet ikke hvordan det er.

jeg hadde tidlig SA for ca 3 mnd siden. regner hvertfall med at det var sa. hadde 5 svakt positive tester i løpet aa 3 dager. svake, men tydelige. var også kvalm og uggen. og slik som jeg var sist jeg var gravid. begynte å blø og to dager etter hva testen negativ. var ca 5 uker. legen mente at det var kjemisk. men får man slike symptomer når d er kjemisk? 5 uker regnet jeg fra da jeg er ganske sikker på elslim.(siste da) og testen da jeg hadde symptomer. blødde ikke mye da. men etter 38 dager fikk jeg en kraftig mens. har ikke vært å sjekket med ul at d ikke er noe igjen der inne. tenker jo at d kan være det siden jeg har den utfloden. er også blitt syk. ikke feber da. mistenker bihulebetennelse. så er vell ikke en sammenheng der.

hva tror dere jenter? burde kanskje ringt legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som har opplevd det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...