Gå til innhold

Slankegjengen uke 24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt noen planer for ferien?

Jeg må planlegge den, tenke gjennom den og bestemme meg for å gjennomføre. Jeg sliter med å komme i gang igjen, vekta har gått littegranne opp:(, men håper å få bedre tid og mye trim i ferien:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir ferien tatt på sparket. Det kommer litt an på hvordan jeg ligger an økonomisk. Vi skal ikke ha ferie før i august, så har tid til å tenke på det enda.

Når det gjelder vekta så går det nedover, men det går sent pga de utskjeielsene som har blitt. Kan ikke så godt takke nei til et utdrikningslag der jeg kjenne den vordende veldig veldig godt bare fordi jeg slanker meg hehe =)

Men nå håper jeg at jeg får styre noen uker fremover uten flere "forstyrrelser"! =P

Jeg har nå gått på noka i 4 uker og vekta har gått ned 4,8 kg.

Dvs. 18.05 - 100,2 kg

16.06 - 95,4 kg

Stå på jenter!! =D =D

Skrevet

Heisann hoppsann! Godt å høre at dere fremdeles holder ut!:)

Her holder jeg på med samme opplegget enda (vektklubben til GR), men får ikke oppdatert meg og registrert mat osv på vektklubben. Får heller ikke fulgt med her i samme grad som tidligere... Hadde nemlig et bittelite uhell for et par uker siden hvor jeg fant ut at datamaskiner ikke er spesielt glade i melk til frokost..:/

Men når det er sagt så skal det funke uten maskin. Drar på ferie til søndag og da blir fokuset på å prøve å velge relativt sunne alternativer samt å gå mye... Bortsett fra det skal dagene bare nyyytes!:)

Har den siste uka gått ned ca.1kg, så nå er det bare 3kg igjen til mål. JIPPI!:D Midjen har faktisk krympet med 8cm siden jeg startet dette her (rett etter påske), så jeg innbiller meg at bikinisesongen blir litt bedre i år enn i fjor.

Ha en finfin fortsettelse, lykke til i disse ferietider!:)

Skrevet

Her har eg med ein god porsjon flaks klart å krype nedover 100 gram :P Det var alt for mykje godis og mat i helga (og litt etter helga og...), så eg får som fortjent.

Eg har vore flink og trent 30 day shred kvar dag med unntak av i dag, eg har avansert til level 3 og det går overraskande greitt. Sidan eg begynte på treningsopplegget for ein drøy mnd sidan har eg krympa 5-6 cm rundt livet så sjølv om vekta ikkje går så fort nedover kjenner eg det godt på klærne :o)

Ang. ferie så har vi ikkje konkrete planar. Eg tenker å fortsette å trene (kanskje 3-4 dagar i veka, litt på forskjellige level) når eg er ferdig med mine 30 dagar, og kjøpe tyngre handvekter for å gjere det litt meir utfordrande.

Skrevet

Åååååå nå går det rette veien her!! Jeg må bare holde meg borte fra fester og utdrikningslag hehe =)

Jeg får ikke trent så masse som jeg skulle, men slik er det! Jeg har mange kilo igjen, og til høsten begynner barna i bhg hver dag. Da blir det tid for trim. Trenger nok ikke hele dagen hver dag på lekser =)

Jeg merker for tiden at jeg er litt sulten, det er nok fordi kroppen tærer på fettet tenker jeg (håper jeg). Jeg holder meg til kuren da, jeg har ikke vondt av å kjenne at jeg er sulten innimellom så lenge det bare er verdt det! =)

Var en liten tur på vekta idag (egentlig for å sjekke om jeg går opp hver gang jeg har spist litt salt mat, for vi spiste middag på obs cafe igår) men den viste 94,7. Så jeg har kommer meg under 95 kg + at jeg har gått ned over 5 kg.

Rart hvor glad jeg er! Det er "bare" 5 kg hehe, eller 5,5 da =P

18.mai - 100,2 kg

19.juni - 94,7 kg

Yeeeeeeeee =D Blir så glad! =)

Stå på jenter =)

Skrevet

Jeg mente om dere hadde planlagt ferien i forhold til mat.. Her har mat og slik lett for å skli ut i ferier.. Så en to måneders ferie må ikke skli ut med mye mat og lite trim..

Jeg skal spise mye grønt og frukt i sommer. Så skal jeg inntrodusere mange nye frukter til barna. Og håper på mange gode varme dager med smooties om kvelden:)

Skrevet

He he sånn kan det gå =)

Jeg har planlagt at jeg skal følge opplegget mitt. Men så har jeg også sagt at om jeg nå målet mitt innen bursdagen min, så har jeg lyst å bake meg en kake. Baker kanskje 2 halve (små) hvis jeg har selskap, og så kan jeg kose meg med dem, selv om jeg ikke trenger å spise opp alt =)

Jeg har ikke planlagt ferie, og derfor blir det som det alltid er her, og ikke så enkelt å skylde på alt for å komme utav det.

Barna skal ha 3 uker fra bhg i august, bf skal egentlig ha 1 uke, men vi får se hvordan det går. Han har enda ikke sagt hvilken uke han vil ha.

Men blir det en kjapp tur en plass, er vel sjansen liten for at jeg faktisk tar med melk og pulver. På den andre siden har jeg lite lyst å måtte ta igjen 5-6 kg etter ferien, som jeg kan slippe om jeg holder meg i tøylene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...