klovner Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Tenker da på enten tidlig ultralyd eller ord, og då viserdet seg at det de trodde var gutt og guttestell var jente? Eller erdet helst andre vei de tar feil?
A.S Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Vi fikk beskjed om gutt på privat ul i uke 24 med vårt første barn. På den ordinære ul i uke 19 ville ikke legen bry seg om å se kjønnet.. derfor dro vi til privat ul. Men jaggu kom det ut ei jente, hehe, så ja, det går absolutt ann å se feil. Denne gangen har jeg fått beskjed av to leger, en på ordinær ul i uke 20 om at det var 60% sikkert jente, og legen min så også en sjede. Men for å si det slik, jeg tror det ikke før jeg får se det denne gangen, hehe
stressa Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Vi har til nå vært på 4 ultralyder. på to av ultralydene fikk vi beskjed om at det var helt sikkert gutt, og på de to andre at det helt sikkert var jente.. Tydeligvis en liten luring dette her. Så nå er det bare å vente noen uker på fasiten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå