Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jeg lurer altså på hvis noen av dere hadde dratt til Amsterdam (uten barn seff, og man kunne jo heller ikke vært gravid eller ammet) men ja spørsmålet mitt er, hadde dere da prøvd å røyke hasj mens dere var der? regner med de fleste er klar over det, men hasj er jo legalisert der, å det finnes mange coffeshopps der(hasj butikker)! eller er det bare jeg som er gal nok til å vurdere dette kansje!? Er det noen her som røyker det her i norge? alder?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 stike.. hvor mangen kvelder må vi lide oss gjennom denne diskusjonen?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Nei, det hadde jeg aldri gjort. Jeg finner absolutt ingen grunn til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 gjort det og hadde gjort det igjen. men ikke mens jeg hadde omsorg for barn
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg kunne i utgangspunktet har gjort det,men jeg pleier å bli kvalm:p Kanskje en ganjakake hadde funket;) Bare så det er sagt,så er ikke dette noe jeg pleier å ha omgang med nå lenger:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 22:38 hver kveld! Neida, men ville da påstå du er temmelig dum som går inn på debatten når du allrede har lest den eller at du i det hele tatt gidder å skrive her da!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Jeg gjør det ikke i Norge, fordi jeg ikke vil handle hos kriminelle, og fordi jeg ikke har noen spesiell nytelse av det. Har mer glede av en flaske vin, og det er dessuten lov... Ja, i utlandet har jeg røyka ved enkeltstående anledninger. Og jeg er 39. De fleste gangene ligger litt tilbake i tid, siden jeg har fått familie og endret på livet mitt, men jeg hadde en tur i 2008.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Det er faktisk ikke legalisert i Nederland heller, det er litt mer komplisert enn som så. Orker ikke å skrive masse om det, men det er greit forklart på Wikipedia.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Hi her! Ja jeg vet alt om det der!(: gadd bare ikke skrive en hel haug om det når det ikke var det som var poenget mitt!=)
Gjest ->>- Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Herre, for et gnål da. Ja, jeg røyker av og til cannabis i Nederland. Nei, jeg ville aldri i verden slengt meg ned på en coffeeshop i sentrale Amsterdam og røkt hasj sammen med de ørten pinlig berusede britiske backpackerne som satt der fra før. (Og det stemmer som annie her oppe sa at det ikke egentlig er legalisert).
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Du skriver at du ikke gjør det i Norge fordi du ikke vil handle med kriminelle. Det er en god holdning. Imidlertid kan jeg informere deg om at mye av cannabisen du får kjøpt i Nederland også stammer fra kriminalitet. Det er nemlig verken lov til å importere det (naturlig nok) eller å dyrke for salg (idiotisk nok). Kjæresten min er nederlender, og jeg har spurt ham mye om hvordan dette henger sammen. Han sier det er en sak som er opp i politikken med jevne mellomrom, men det er faktisk slik at det som selges ofte stammer fra smugling. Man har bare lov til å dyrke for eget bruk, ikke for salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå