Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Kjøpte den ifjor, den sitter utrolig pent på meg. Kan jeg bruke den på en fin fest? Den lange til venstre:) http://blogagog.files.wordpress.com/2008/04/marimekko-dresses.jpg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Ikke helt min smak. Ikke så glad i mye mønster. Men kan absolutt brukes på fin fest :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Den er litt billig i stoffet da, men sitter veldig pent på meg:) Tenker jeg kan ha den med håret løst ( har blondt langt hår) lage krøller, et fint svart smykke og høye sko?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Jeg ville hatt slett hår til denne kjolen, hvis ikke kan det bli litt masete. Fin kjole forresten:). Tror ikke jeg ville hatt noe voldsomt smykke, kanskje bare et enkelt armbånd. Hadde nok droppet ørepynt også, også ville jeg hatt flate sko(dersom du ikke er veldig lav). Pass på at kjolen kommer til sin rett og at du ikke overpynter deg:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Takk Da tror jeg at jeg følger det.. Har veldig fin brunfarge så vil vel se litt naturlig ut i sminkeveien? Ja tror du har rett, jeg er ganske lav så vil gå for litt høye sko?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Kjolen var fin! Hadde tatt høye heler. Får mye finere holdning og blir mer elegant da, syns jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå