Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Byen vrimler av stygge mennesker med sosial svikt, i fæle klær og uten pigment.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Hadde blitt sånn du å hvis du ikke hadde sett sola så ofte;P
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Hehe. Har ikke noe i mot bleikhet. Sunt det. Men vær så snill og ikke kombiner det med koksgrå satanklær.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 M a o bare vanlige regnrammede bergensere, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå