Gå til innhold

Tips til frisyre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På høy tid å klippe meg

sist var da poden var 6mnd, så er litt over ett år siden.

Og fikk da klipp, ikke frisyre

Vil gjerne beholde det langt (ikke kortere en til skuldrene), har mørkt nesten svart hår, og ikke interesert i å farge det.

Tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en skikkelig skrå bob? Sånn helt opp til hårfestet i nakken, men skrå fremover? Utrolig fint med pannelugg også!! :D

Skrevet

hmm..

har ikke hatt pannelugg siden jeg var 12 eller noe

ikke turd, for hva om jeg angrer etterpå??

Har du noen bilder av en sånn frisyre??

HI

Skrevet

Spørs jo på ansiktsfasongen da men det trygge valget er en oppklipt variant :-) La frisøren stusse først og så skjære håret sånn at det får flere lag. Til slutt klippe det opp. Da blir det langt med volum. Ligger fint rundt ansiktet og ser fresht ut :-)

Skrevet

Det er veldig mange som ikke kan bli skjært i håret:) Det er bare noen som har hårtype til det.

Men jeg synes den lange bobvarianten med skrå pannelugg er nydelig. gjerne skulderlangt framme.

Skrevet

har vel vanlig ansiktsform

litt ovalt kanskje

Er en dame på 26, 163 lav med normale former, mørkt hår (nå nesten helt til enden av korsryggen)

HI

Skrevet

jeg har hatt mange frisører som ikke har turt å skjære håret mitt, men endelig fant jeg ei som tok tak i det og klipte som en gudinne :-) Har langt brunt hår, blanding av nordisk tynt og asiatisk rett hår, en mellomting, glasshår har jeg hørt. Men har du normalt til tykt hår så burde det vel ikke være noe problem å skjære?? Hvis du har ovalt ansikt å passer du vel det meste :-) Hvis du er liten så synes jeg personlig at litt lengde på håret er flatterende, det strekker liksom kroppen litt.

Skrevet

Og det glemte jeg.. ganske mye fall i håret, men bare fra ørene å ned.

Men fint om noen har bilder av forslagene sine, så jeg ser hva dere mener, og evt har noe å vise frisøren

HI

Skrevet

Hva med sånn frisyre som Selena Gomez har? Hun highschoolmusical dama. Hun er mørk i håret, naturlig fall, lav. Har utrolig flott hår!

Skrevet

nja.. klarer ikke helt se bort fra fjortistrynet når jeg ser bilder av henne =P

Skrevet

tror dette kan bli en litt tung frisyre for meg.

Noen med bilder av den bob tingen??

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...