Gå til innhold

Er det ikke askeskyer, så er det streik...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først ventet vi med å bestille fly billetter pga askeskyene, å nå blir flyplassene stengt pga vekterne streiker så vet ikke om jeg tørr bestille billetter nå heller :(

Kjedelig å måtte betale for noe man ikke får eller å glede barna med at vi skal ut på tur å så blir det ikke noe av... :(

Er det ikke det ene så er det det andre, kanskje man bare burde hoppe i det uten å si noe som helst til andre å håpe at det ikke er noe annet som kommer i veien også hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du si.. Og jeg sier det samme.. Skikkelig sure penger om en hadde kjøpt og betalt en ferie så ble det streik eller askesky så taper en hele pengene. Er egentlig litt merkelig at det er lov, når en kjøper en vare tenker man at den skal levere. Gjør den ikke det er det regler og en får pengene igjen. Mens flyreiser som ikke blir av, hvor går de pengene hen? Synes ikke det er rettferdig. Men med en god reiseforsikring kommer man langt..

Skrevet

Nå er jeg sikkert fullstendig dum og uoppdatert, men får man ikke omkostningsfritt booket om flyreisen når den planlagte avgangen blir kansellert pga streik?

Heldigvis 3 uker til vi skal fly, så det er nok over innen da. Men de bilettene er svindyre, så hadde hengt noen om vi hadde mistet de totalt.

Skrevet

Jo tror man får det da men det hjelper lite for oss med ombooking for vi har ikke anledning til å dra på et annet tidspunkt, går kun et fly om dagen.

Men nå har jeg bestilt billetter, så nå håper jeg på det beste ;)

Skrevet

Flyselskapene prøver vel å kjøre reisende i buss til andre flyplasser. Men jeg leste at reiseforsikringen ikke dekker streik, så da står en jo der da.. Men vet ikke om det stemmer. Og er vel forskjell fra reiseforsikringer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...