Gå til innhold

Hvor lenge varer renselsen egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er straks 3 uker siden fødselen og det blør jo enda. Begynner å bli lei den blødinga gitt... Hvor lenge er det vanlig at den pågår? Noen dager ser det ut som at den begynner å bli ferdig, men så kommer det mer igjen..

Føler meg så skitten der nede, så hadde vært godt om det hadde slutta snart ja! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt....hos meg varte den i 5 uker, hos venninnen min 8 uker.

Skrevet

Etter nummer 1: 14 uker

Etter nummer 2: 7 uker

Etter nummer 3: 10 uker og enda ikke ferdig.

Men det vanligste er ca 6 uker.

Skrevet

Såpass ja, er vel tydeligvis bare å smøre seg med tålmodighet da :P

Skrevet

Hos meg 10 uker første gang, 16 uker siste gang... :(

Skrevet

Min rensel varte i 2-3 uker, hadde også veldig mange ganger der det så ut som at det var slutten

Skrevet

5 uker varte den her også kom mensen etter 8 uker.. blahhhhh...ikke mange ukene fri fra bindmarerittet... HATER bind!!!!

Skrevet

Æsj jeg håper inderlig mensen lar vente på seg iallefall. Sist kom den etter 12 uker og da pumpa jeg meg bare i 2 uker. Nå fullammer jeg så håper den drøyer lengre denne gangen iallefall.

Jaa, bind er noe herk. Blir jo så klam og ekkel av det, spes når det er varmt. Man kan jo ikke bruke ob nå når renselsen pågår heller.. Fysj og æsj ja..

Skrevet

Etter første så tror eg selv at den ikkje varte så lenge, kanskje et par-tre uker...

Etter nr.2 fikk jeg tabletter som skulle stoppe blødningen, da det var ekstremt mye og kun tyntflytende blod... Og de tablettene fikk eg 2 uker etter fødsel. Legen sa at det ikke skulle være sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...