Gå til innhold

Sjekk denne leiligheten ....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt merkelig stilblanding ja. Ser ut som de ikke helt har klart å bestemme seg for hvilken stil de skal gå for.

Skrevet

Leiligheten var kjempeflott. Bare møblementet som var litt ymse.

Skrevet

Den var RAR !!!

 

Speiltak var skikkelig forstyrrende for øynene, og møbelstilen kræsjet jo totalt med resten av leiligheten.

 

 

Skrevet

man overtar jo ikke møblene da..

Så litt maling på de lyse flisene, kanskje sånn plast ting til vinduer så det ser sandblåst ut i taket, så er nok leiligheten nydelig

Skrevet

Hvis man tar ut alt av møbler og setter inn noe stilrent, så kanskje det hadde funket. Men jeg ble veldig rar i hodet. Det var så forferdelig rotete. Forsto liksom ikke hva jeg så på til tider!

Skrevet

Grusom er det rette ordet å bruke HI

Å gå på visning her tror jeg hadde følt som en reise gjennom mye forskjellig, en tur innom slottet, hytta, campingvogna, høyfjellshotellet, danskebåten, kontoret og helt til slutt en reise tilbake i tid til 80/90-tals disco.

 

Tror de kunne tjent mye på å renske ut av leiligheten å vise den helt tom, kan hende det gjemmer seg en ok leilighet under alle stilene, men kjøkken og bad var stygt uansett og det er noe av det er dyre ting å forandre på.

Skrevet

Ja, enig. Badet var veldig Campingvogn.

Og det glasstaket var helt forferdelig - men ellers blir den nok ok om man bare får ut møblene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...