Gå til innhold

DUMME dumme meg :( æsj altså,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener og har blitt flink og alt som er hver dag, ikke noe gosj i uka...

Men så bestemte jeg meg i sta for at jeg skulle trene etter at eldste var i seng,greit nok,MEN så klarte jeg og sovne med ho så nå sitter jeg her og ikke orker å trene,og har døtti utpå godteri og brus.. sååååå dårlig samvittighet,men... Hjelper det og ta treninga trippelt i morgen eller??

Trenger trøst :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meeen kan legge til at jeg har klippet gras på to store plener i dag da... Litt trøst :P

Skrevet

Om det var med manuell klipper er dte vel bra nok:) Trøste trøste.

Skrevet

Ja,ingen traktorklipper nei ..hehe

Takk for trøsten... :-)

Skrevet

Du har vært flink siden du har klippet plen, men har du trapper?

Løp opp og ned i 10 min,. Det hjelper, :-)

Skrevet

Du er kjempe flink ;) *misunner deg*

En dag der du "gidde etter" gjør ingenting ;)

Skrevet

Ja jeg har trapper,men den og gangen er under oppussing så det er mætti spik der så har ikke lyst til å løpe der.. Hehe. Eller så kan jeg ta trappa ute ti ganger da for den er det 2 trinn på.. :P

Skrevet

Godt og ikke få kjeft for det.. hehe.. Og nå kom eks innom med potetgull og sjokkis også ..bah!!! litt av en sammentreff gitt... huff og "jippi" hehe

Skrevet

Det er ikke så farlig å skeie ut en dag. Det er når du skeier ut flere dager etter hverandre at det blir rot og tull. Gå deg en lengre tur i morra eller en annen form for kondisjonstrening, så får du forbrent noen kalorier.

Du er kjempeflink som trener. Jeg var flink, men har blitt litt latere nå så her er det skjerpings på gang

Skrevet

Jeg trener så det virkelig SVETTES hver dag ellers.. Trener 30 days shred og går turer i tillegg innimellom.. Nei,jeg skal looove deg at jeg ikke skeier ut flere dager nå.. kutter ut en dag i helga også tenkte jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...