Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Vi prøver på en til, og forrige mnd var første prøveperiode. Jeg merket eggløsningen godt med masse slim og eggløsningssmerter. Var ikke tvil om at det var eggløsning. Men, ble ikke gravid, og er nå i andre prøveperiode, og denne gangen har jeg ikke merket noe til eggløsningen... Var litt slim her en dag, men det var såpass lite at jeg kunne ikke se hva slags slim det var (sorry for detaljer). Så det kan godt ha vært noe annet. Ingen smerter eller noe. Men, er det tydligere symptomer første gangen etter p-pille slutt? Mener å huske det var det sist jeg ble gravid?! Og så ble det mindre tydlige symptomer etter hvert. Lurer på om jeg i det heletatt har hatt eggløsning denne mnd
Lemonia Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Jeg merker eggløsning godt. Har eggløsningsslim i noen dager før og stikninger i eggstokkene. Husker faktisk godt at den første syklusen eller to etter p-pilleslutt hadde jeg mye klarere symptomer, enorme mengder slim og sterkere stikninger, så det høres normalt ut. Det er ikke alle som merker eggløsning så godt, men har du stabile sykluser så vet du jo når du har eggløsning uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Takk for svar Jeg har pleid å hatt stabile sykluser, så om den er stabil som før, så skal jeg ha hatt eggløsning i disse dager. Litt vanskelig å vite rett etter p-pilleslutt, men har aldri hatt ustabile sykluser. Men, godt å høre at det er fler som har erfaring med at symptomene på eggløsning kan være sterkere rett etter p-pilleslutt. Da er det forhåpentligvis et lite håp om at jeg har hatt eggløsning denne mnd da, selv om jeg ikke har merket noe. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 jeg merker EL annenhver mnd så på høyre siden merker jeg det, mens på venstre side kjenner jeg ingenting. Kropper er rare, hehe! Du trenger ikke å kjenne EL for å ha den!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Neida, vet jeg kan ha det uten å kjenne det Men, du har eggløsning hver mnd selv om du bare kjenner den på høyre side annenhver mnd? Har nå kost oss ofte uansett Hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Gynekologer sier at smerter (ikke ekstreme) er et tegn på gode egg og høy fruktbarhet.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Ja, da burde jeg blitt gravid sist mnd, og har tydeligvis ikke nubbesjansj denne mnd ;-) Æsj, får håpe gynekologene tar feil og at jeg blir gravid denne mnd likevel, uten smerter Hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Har så eggløsningssmerter at jeg gikk til gynekologen. Får vondt i magen og bekkenet og tykk slimete utflod. Skal ha et barn (etter planen da....) om et par år, så håper det stemmer med at man er fruktbar som ei annen ei her sier. Har blitt lett gravid før, selv om jeg ikke kjente EL da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå