Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Kommer dere inn nå? Jeg får ikke logget meg på.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 gi meg to sec så skal jeg sjekke sjekka på wow europe at ikke downtime er flyttet??
Aini Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Har hatt samme problem her, bare prøv et par ganger til, da fikk jeg det til. trykk cancel og så prøv på nytt.. regner med den stopper på connect hos deg også?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 ok, har prøvd 2 ganger logge på. Får vente litt og prøve igjen senere. Litago90: hatt du hatt samme problem bare idag? HI
Aini Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Hadde problemet et par ganger i går kveld... men mest idag. samme med sambo også når han skulle logge på. med han også så kom han på etter 2 forsøk.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Trodde jeg var omtrent eneste her inne som spillte.. blir jo somoftest høvla ned med påatander om spillegalskap, etc bare man nevner wow her inne Meg på KorGal
Aini Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 ser ut som vi er noen her inne som spiller vertfall... Jeg hadde negativ erfaring til spillet jeg også helt til je prøvde det selv:p Så kansje det noen av de andre mødrene her inne burde gjøre før de utaler seg om spillet:Phehe Jeg spiller på terenas:P;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå