Gå til innhold

Har mannfolka deres noen fobier??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blekkspruter..

Han reagerer på samme åte som jeg ang slanger.

Et bilde eller en film er nok til å få meg til å krype laaangt opp i sofaen.

Og så takler han ikke bananer, hverken lukt eller smak

(og det er ikke det lettste med en 2åring som om han får viljen sin kun spiser bananer, og en på 6mnd som får prøve fast føde)

Skrevet

Føflekker og fregner

Skrevet

Hår....

Neida, ikke fobier men han gjorde det klart veldig tidelig at han ikke var glad i mye kroppshår på damer (ikke at jeg hadde det). Jeg fjerner allt og han er fornøyd.

Skrevet

ja, husarbeid og hoggormer!

Skrevet

Makker.

Han heiv ute hele akvariumet etter at han oppdaget at det var makker i det:P (noen veldig små og usynlige noen)

Skrevet

Jupp...

De fleste innsekter, men mest eddekopper :S Veiver hysterisk rundt seg og ser passe feminin ut :o

Lattelig og grusomt irriterende på samme tid.....

Skrevet

Kjipt med menn som ikke tåler fregner og kroppshår, ettersom damer vanligvis får mer og mer av det når alderen stiger.

Skrevet

Blod.. så har enda tilgode å se hva som skjer om jeg skulle kutte meg eller noe alvorlig skulle skje. Han ligger svimt av, mens jeg blør ihjel i en annen del av kjøkenet :P

Skrevet

Min tåler ikke blod. Det passer svært dårlig siden jeg er henne som startet selvskader-debatten her i ste.

Skrevet

Han er redd bier for han tror han er allergisk...

Skrevet

min har fobi for høyder og edderkopper.

Skrevet

klister rett på huden, som f.eks tape eller plaster :P haha

Skrevet

Edderkopper...søtingen!:) Han er seriøst livredd... Bier, veps, homle, huggorm you name it, INGEN Problem, han kan bite hode av de omså, men ser han e pitteliten edderkopp, så stikker'n!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...