Linchen Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 hva gjør man da? Og åssen vet man at vannet har gått - at man ikke "bare" har tisset på seg? (Sist måtte de ta vannet mitt)
mammaen til 2+1 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 hvis alt går på en gang, vet du at du ikke tisser på deg.. da fosser det ut... mitt vann gikk litt og litt.. og du vet at du ikke tisser på deg... for det bare renner litt og litt hver gang du beveger på deg... det er helt ukontrolert og du er ikke i tvil hvis vannet går =) det som er litt værre er forservannslekasje.. men det oppdages også somregel.. tror ikke du trenger å bekymre deg for dette.
Linchen Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2010 Neida, er ikke bekymra, men bare lurer:) Men hvis vannet går - er det da på tide å dra til sykehuset? Eller skal man vente til det er 5 min mellom hver rie?
mammaen til 2+1 Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 somregel blir du bedt om å komme inn på kontroll innen dagen, hvis du ikke har fått rier. dersom du får rier med en gang og fostervannet er normalt dvs uten farge eller lukt så kan du nok gå hjemme til det er på tide å komme inn. Det er forresten viktig å ringe føden når vannet har gått, så de får satt deg opp på igangsetting (dersom du ikke får rier).
Linchen Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2010 Takk for fin info:) Har lest minimalt denne gangen - føler meg skikkelig nybegynner, selv om jeg venter nr2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå