snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Var på Ullevål i dag for å sjekke morkake og navelstreng (JM var ikke helt fornøyd med magemålet mitt i forrige uke). Veldig hyggelig lege som mente at husvask og trappeløping ikke gav annet enn vond rygg og høyt blodtrykk. Nei, ønsket man fortgang i sakene så var det sex m/sædutløsning som var det hoteste tipset! Hiv dere i halmen, jenter ;-)
Bellbaby Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Jeg vil!!!!!!!!!!! Men mannen min klarer ikke sex med baby i magen.. snufs.. what to do..!?! Er så klar for fødsel! Har prøvd alle mulige andre kjerringråd, så må nok slå meg til ro med at lillemann trenger å være litt lengre inni der.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2010 Her er det jeg som ikke har super-tenning om dagen, så vi har funnet alternative måter å ha sex på (som ikke medførere et laaaangt samleie), men som like vel sikrer at go'sakene (les:spermen) havner der den skal ;-)
Bellbaby Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Jeg får lufte "alternative metoder" for mannen min :-) Vi har ikke hatt samleie hele svangerskapet pga hans angst for babyen der inne, han er sykt redd for at noe skal skje osv... Skulle ønske jeg også hadde mindre lyst, for jeg har vært ekstra lysten under svangerskapet og det har ikke vært noe kult når han nekter! Kanskje jeg får be han fylle opp en sånn sprøyte som jeg kan dytte inn der.. ha ha ha :-) Hva gjør man ikke for å få fart i fødselen. Og så blir det litt å ta igjen når babyen er ute og formen tilbake :-)
Vimse + gullene Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 tror det var det som gjorde susen for meg lykke til!
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Ja det er nok det hetesete tipset det! Sæd inneholder jo samme stoffet som modningspiller...bare i mye sterkere konsentrasjon. Så man skal ikke se bort fra at det har effekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå