Gå til innhold

Dere som venter St.Hans-barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen og hvordan har dere tenkt til å "slå ihjel" den neste uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 21., men første termin var 23.

formen er stort sett bra. kun slitne egentlig og lei. dagene går utrooolig tregt nå:/

Skrevet

Heisann

Har termin 24. juni. Vel, i morgen er det piknik på stranden og romantikk. Fredag er det å besøke min farmor. Lørdag er det familiefeiring og vennefest.

Og neste uke er det kontroller hos lege og sykehus, samt besøke venner

Skrevet

Dagene går litt tregt nå synes jeg... bare 8 dager til termin, men med endel vann i kroppen er det best å sitte med bena høyt, men formen ellers er topp. Blir bare litt kjedelig å prøve å sitte i ro med bena høyt.

Men siden vi skal i bryllup til helgen så er det jo litt å glede seg til! Tenkte å slå i hjel litt tid med både fotpleie og frisørbesøk før helgen:)

Lykke til til dere andre som venter st.hans baby :)

Skrevet

Formen er ikke så bra, så gleder meg til å bli ferdig nå. Bekkenløsning, vond rygg, myyyyye vann og rett og slett stor og tung. Har slitt mye dette svangerskapet, så godt at dette er siste barnet.. Har termin 21. juni. Førstemann kom 1 uke før, så hadde håpet denne lille karen ville gjøre noenlunde det samme.

Jeg har til nå brukt mye tid på å rydde, vaske og ordne diverse hjemme. Men er lei av det nå (selv om det fortsatt finnes jobb å gjøre her) og har bestemt meg for å bruke uka til å kose meg. Skal på kaféturer, kino, grilling hos venner i helgen, modningsakupunktur, fysiobehandling og kanskje litt shopping..? Innimellom dette må jeg også kose meg ekstra mye med gutten min som snart skal oppleve familieforøkelsen og vaske en del klær.

Kanskje det er når man har så mye planer at fødselen kommer? Hvis man ikke tenker så mye på det hele tiden..

Skrevet

Har termin 23. og må vel slå ihjel den siste uka på samme måte som de to foregående ukene (permisjonen). Vaske klær, rydde hus, ha et lite prosjekt hver dag (som å få orden i kommoden/ rydde opp på vaskerommet / rydde i boden/ ta et mini-spa og dull med deg selv-dag etc). Synes dagene går fortere da. Sofaen senker hastigheten;) Ellers er det skoleavslutninger for storesøsknene, fotballturnering mm, så dagene går nok.. Men har gått mange dager over tida tidligere, så jeg innstiller meg på to-tre uker til, selv om terminen er om en uke;)

Skrevet

Har også termin 23 juni og kroppen viser INGEN tegn til at fødsel nærmer seg. Har såvidt et par kynnere i timen. Litt nedpress etc. Skal bli tøyd/strippet hos JM i morgen. Så skal det vurderes igangsetting (blitt lovet igangsettelse ved termin pga negativ fødselsopplevelse sist)

Så blir spennede å se ná da. Uansett ikke kjempe lenge igjen for noen av oss nå :)

Skrevet

Vi har termin 23. juni. Er ikke lei, selv om det nærmer seg fødsel med stormskritt. Formen er ganske bra. Har fått en forkjølelse og har tidvis litt smerter i bekkenet + føler meg litt tung og står. Ellers er alt bare helt topp.

Tiden går med til litt pusling i huset. Idag baker jeg brød - regner ikke med at jeg får gjort dét med det første igjen, strikker babyteppe og bare koser meg og nyter dagene. Synes tiden som gravid har gått veldig fort :o)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Formen er på topp! Termin 24 juni så fram til da og overtid går det i klesvask, litt lesing på verandaen i sola, småsyssler i huset, kanskje bytur med svigermor, luking i blomsterbed, klippe gress.... Tja så har vi jo nettopp flytta så litt rydding ut av pappesker, tror nok jeg skal få tiden til å gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...