Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Herregud kvinnemennesker,det er ikke SÅ ofte ett tv program blir utsatt pga fotball. Det er ikke verdens undergang! Dere går ikke glipp av noe. Og vedder på at menner ikke syter så jævlig over alt dritten dem må se på tv fordi dere vil!! Skjerp dere!!!
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Jeg synes fotball er ganske så morsomt - om man ser bort fra de første 90 minuttene
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Ta deg en bolle HI. Du virker jo tilnærmet hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Langt ifra hysterisk,vil heller si at dem som syter sånn over ett usselt tv program som blir utsatt er hysteriske! Men meg om det! HI
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 men når tv 2 har så mange kanaler kunne de vel hatt det på en annen kanal, altså fks på tv 2 zebra. eller at de flyttet de programmene som egentligt går på tv 2 til tv 2 zebra.... Er faktisk ikke alle her i norge som liker og se på fotball. og jeg synes selv det er dårligt og kjipt at andre programmer skal falle vekk pga at noen mannfolk skal springe etter en forbanna ball i 90 min....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Hvis du roer ned tegnsettingen og skriver nogelnlunde korrekt norsk vil du sikkert virke mindre hysterisk. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor du lar deg provosere av de som lar seg provosere av fotball VM. Det gjør deg jo like latterlig som de du klager på.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Selv om du ikke liker fotball, så er det faktisk bare VM én gang hvert fjerde år. Noe bør man faktisk godta uten syting og klaging. Det er mange som ikke liker alle søppelseriene som går heller, men man går da ikke rundt og syter og klager pga. det!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Akkurat det jeg mener 1946. Skulle nesten tro det var verdens undergang pga vm,folk får jo ikke sett alle søppelseriene sine! Hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 er det virkelig noen som bare har en kanal eller ikke finner avknappen på tv? er ikke akkurat som om vm går på alle kanalene heller!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Digger både VM og søppelserier jeg! Så i kveld blir det fotball med gubben:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Bare VM hvert fjerde år. og så er det fotball EM, vinter OL og sommer OL og tour de france,Tippeliga og cup osv... VM ,EM og NM i all verdens idretter, langrenn, skiskyting, hopping, skøyter, håndball og GUD VET HVA!!! Jeg blir helt sprø!!! Hvorfor ikke bare ha alt dette på sportskanalene.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Poenget er vel at det er så typisk idiotNorge at absolutt alt må vike straks det er en sportsbegivenhet. Joda, det skjer heldigvis ikke altfor ofte, men det er en prinsippsak. De som liker sport burde heller skaffet seg sportskanaler slik at de vanlige kanalene kan få være i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå