Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Samtale mellom min samboer og min sigermor: En lykkelig sambo: Vi har vært på ultralyd i dag!! Svigermor: Ja, hva så?? Blir rett og slett lei meg jeg.. Går det an å bry seg mindre om det kommende barnebarnet sitt?? Det endte med at han smalt igjen døra og gikk, gadd virkelig ikke å fortelle kjønn eller noen ting etter den kommentaren..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Er slikt vanlig oppførsel fra henne? Huff..Stygt gjort.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Høres ut som min mor:( Og 2 måneder etter at babyen kom har hun ikke blitt noe mer interessert...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Min svigermor var lenge sur på oss (halve svangerskapet) fordi hun trodde vi hadde fått vite kjønnet på ultralyden, men bare ikke ville fortelle henne det............DHAA!!! For ordens skyld så visste vi ikke kjønnet på noen av barna. Men sur for at vi ikke ville fortelle henne det. Ja DET var hun begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå