August gull Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Hva er de beste merkelappene og bestille? Finnes det noen klistrelapper som henger like godt på klær og alt annet? Eller må man ta strykejobben? Har tidligere bestillt fra askeladden.no, er fornøyd med de, men det hadde jo vert ok å slippe strykingen :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Jeg sverger til stempelmerking, eller tusj!
mamman til to gutter Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Jeg bruker tusj på merkelappen som er i klærne fra før. Fungerer kjempebra. Har aldri opplevd at det går av i vask. I tillegg har jeg brukt lapper til å sy på i bla hjemmestrikket ullklær hvor jeg ikke har noen merkelapp. Klistrelappene fra Askeladden (som egentlig ikke er beregnet på klær) fungerer på yttertøy ol som ikke vaskes så ofte, andre klær har jeg ikke prøvd på.
Lillebror og stoerebror Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Hvis du liker merkelappene du stryker på men ikke strykingen kan du jo bruke rettetangen til å få de på. Funker kjempefint og enkelt. Ellers er jo tusj fint og de sitter veldig godt. Jeg hadde en hvit merketusj til klær som var helt super men jeg finner den ikke på noen butikker så har sort denne gangen og det går også bra. Selv syntes jeg merkelappene er veldig greie men har alltid en tusj i veska itilfelle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå