Gå til innhold

Dette kan bli et langt svangerskap kjenner jeg...


Not a quitter ♥ mamma til to♥

Anbefalte innlegg

Har hatt to blødninger alt (i uke 5) og i dag bikket jeg 6 uker og jaggu meller ikke bekkenplager til denne gangen og på nøyaktig samme tidspunkt som med førstemann. Sist hadde jeg vaskejobb og ble umiddelbart sykmeldt ut svangerskapet 100%, denne gangen tenker jeg at jeg skal klare meg sånn noenlunde fint siden jeg har kontorjobb. Må bare finne en grei rutine mellom å sitte og stå (har hev/senk-pult heldigvis).

 

Håpte inderlig jeg skulle slippe unna denne gangen, men nope, det om mulig enda verre enn sist :( for denne gangen stråler det opp fremme og, noe jeg slapp sist.

Ikke kan jeg sitte, ikke ligge og heller ikke gå noe særlig før bekkenet hyler at jeg skal slutte og plage det :P

 

Flere som er plaget med bekkenet så tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

 

det hørtes ikke så deilig ut akkurat=/

kanskje du kan bli sykemeldt 50%? =)

 

men, når du har hatt blødninger, hvor lenge blødde du, hvordan så det ut(sorry), og fikk du brunlig utflod etter blødningen?

 

jeg har blødd i ca 2 dager, ganske mørkt blod med no slim, og nå er det utflod som er lys lys brun, nesten hvit!! har vært hos legen å tatt blodprøve med tanke på en sa!! men jeg har ikke hatt smerter, bare slike svake mensmurringer som jeg har hatt i noen uker pga strekkinger nedider(tenker jeg) men er fortsatt småkvalm som jeg var før blødningen, og svimmel!!! krysser fingre;)

 

lykke til!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva legen sier når jeg snakker med han på fredag, skal avlegge ukeraport da slik at han vet hvordan ting utvikler seg.

 

Over til blødningene:

Jeg hadde en blødning sist mandag, den varte en dag og gikk så over i brunlig utflod. Ikke friskt blod, men brunlig uten slim.

 

Andre blødningen kom torsdagen, masse blod på morgenkvisten, nesten lilla på farge. Heller ikke slim denne gangen. Har hatt brun utflod siden, virker noe koagulert. Har mer eller mindre gitt seg helt det nå.

 

Begge blødningene har kun hatt blod de første timene for så å gå over i utflod.

 

Har evige murringer og strekninger i eggstokkområdet. Det har jeg hatt siden jeg oppdaget jeg var gravid. Har mer eller mindre blitt overskygge av bekkenet nå da.

 

Ellers øker bare intensiteten på alle andre symtomer, så jeg er ikke så bekymret nå som sist uke.

 

Håper dette var litt hjelp for deg :) Håper det går bra med din spire og at den sitter hele veien :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...