Gå til innhold

noe vits i å teste på ettermiddag/kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei girls

Et kjapt spørsmål jeg ønsker svar på fra erfarne testere :)

Jeg er ca 10 IKM i dag, og tror nok med stooor sikkerhet at det er tanta/systemet som av en eller annen merkelig grunn har hengt seg litt opp.

Jeg har lyst til å teste (nok en gang) bare for å få avkrefta graviditet. Men er det noe vits i å teste nå på kvelden? Glemte det i dag tidlig....

takk takk!

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til i morgentidlig, så får du nok et klarer resultat.

Skrevet

det er ikke mange timer til imorgen tidlig, jeg hadde ventet :)

regner med at du mente 10 DPO?

Skrevet

Takk for svar, jenter :)

Synes jeg hadde bittelitt mensvondt i dag tidlig, så jeg skippa i dag også.. men nei.. fortsatt ingen tante. Føler meg absolutt ikke gravid, og er ganske sikker på at tanta ikke kommer denne gangen. Har aldri opplevd dette før, men det må vel være en første gang for alt.

BettyBoop; jeg mener ikke DPO nei. IKM :)

Jeg trodde kanskje at når jeg var så mange dager over, at det ikke spiiller noen rolle om jeg tester på dag eller kveld, i og med at jeg er såppass på overtid.

Skrevet

Det har du rett i. Trodd også du mente DPO

Er du så mange dager over skal det ikke ha noe å si om du tester morgen eller kveld

Test da vel;-)

Skrevet

Blæh, som jeg trodde; negativt. Da er det bare å smøre seg med en dose tålmodighet, og bare vente på tanta.... synes jeg har ventet lenge nok nå heheeh Mistet et prøverørforsøk pga forsinkelsa.. men men... det kommer vel en høst også.

Btw; digger nicket ditt!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...