Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Hvor begge er i full jobb? Med mye mer mener jeg over 100.000 mer i året. Går det greit, er mannen "sjalu"?
sånn ca Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Jeg kommer til å gjøre det når jeg er ferdig med utdanningen om et år:) Trur ikke samboeren er sjalu over det i det heletatt, for ellers hadde han ikke vært så ivrig på at jeg skulle klare det. Han sier ofte at han gleder seg til jeg begynner å jobbe, for da kan han være hjemme med vesla^^ Men min far derimot (den lille skrullingen;P) han advarte meg i mot å ta en jobb der jeg får mere betalt enn samboeren. Fordi jeg risikerte at min samboer ville føle seg mindre verdt eller noe i den duren.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Jeg tjener nesten 100.000 mer enn mannen, men det betyr bare at jeg drar en litt større del av fellesen enn han gjør. Vi har like mye penger å bruke og totalen blir større.. What`s not to like?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Ja, trener 200 000 mer omtrent. Sjalu? Nei, hvorfor det?! Mannen min er voksen.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg tjener cirka 100.000 mer, men mannen min er bare glad for at han slipper en jobb med stress og lederansvar, slik jeg har. Han har bevisst valgt det vekk, og da har han jo heller ingen grunn til å være sjalu på lønna mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå