Gå til innhold

Phil and Ted's reiseseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bruke denne for første gang på ferie nå snart - og lurer på en ting: Madrassen skal jo legges inn i et eget "rom" - men hva gjør man med laken? Tassen vår er superaktiv om natta, så et løst laken nedi senga ser jeg for meg vil ende i en klump ganske kjapt. Syns ikke det er noen god løsning å ligge uten laken heller, tror at det kan bli litt klamt. Er det noen som har denne senga som har lagt madrassen oppi i stedet? Står jo i bruksanvisningen at man ikke skal gjøre det, men hvis man gjør det slik får man i hvert fall et stretchlaken rundt madrassen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har enten hadd et skinn oppi senga, en ekstra tynn skummadrass, eller som du foreslo, bare hatt madrassen oppi senga istedenfor i "rommet" den skal være i. Har gått bra det, ungen våres lever i beste velgående enda! ;)

Har brukt den siden han var ca 8mnd, nå er han 19mnd. Er veldig fornøyd med senga ellers. Liten, veldig lett og lun. Også fantastisk som "lekegrind" ute i sola med UV-trekket på toppen.

God ferie! :)

Skrevet

Vi kjøpte senga tidlig i 2008, da var madrassen løs oppi. Vi har brukt et vanlig laken og brettet det godt under madrassen slik at det ikke skulle ende i en krøll. Da vi prøvde med stretchlaken ble det for stramt slik at madrassen bøyde seg, men det må jo gå an å finne stretchlaken som er store nok slik at dette ikke skjer.

Nå har vi fått ny seng av den nye modellen pga reklamasjon. Vi kommer til å gjøre det på samme måten nå. Det er jo ikke godt å ligge rett på madrassen.

Skrevet

jeg har alltid brukt lammeskin nedi, og en flanellsklut oppå den igjen. Nå har den aldri blitt brukt når det har vært full sommer, da vet jeg ikke helt hvordan vi ville gjort det . . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...