Gå til innhold

Hvordan vokser dere bena???


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Mine ben er så stygge når jeg barberer dem, og jeg får lett utslett på bena om jeg bruker veet osv. Så lurer på om jeg skal prøve voksing, har prøvd det selv før men endte opp å rive av huden på bena!!!

 

Bør jeg gå til noen som kan dette eller kan jeg prøve selv hjemme??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kan, ville jeg vurdert å gå til hudpleier, i hvert fall de første gangene. Ellers kan det blir mer smertefullt enn nødvendig, i tillegg til grisete.

 

Jeg har vokset siden jeg var tenåring. Litt avhengig av økonomi har jeg enten gjort det selv eller hos hudpleier, legg, lår og bikini (klarer det selv helt fint, det er bak på lårene som er vanskeligste).

 

Viktig å holde godt på huden, og trekke stoffstripen nært huden, ikke opp og bort fra leggen, da blir det tusen ganger vondere. Om du går til hudpleier, vil du kunne se hvordan hun gjør det.

 

Jeg brukte roll-on voks som varmes i mikro til legg og lår, jeg kjøpte den i Frankrike og England. Til bikini liker jeg best voksen som er tykk og kan trekkes fra uten stoffstripe, spesiallaget for brasiliansk voksing.

 

Nå holder jeg på med laser hårfjerning og må barbere mellom behandlingene, det er veldig rart etter så mange år med voksing...

Skrevet

 

Hva går laserhårfjerningen ut på? behandlingen som reduserer hårveksten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...