Gå til innhold

Badetøy... ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noe fint å gå med på stranden i sommer (eller i badeland med familien til helgen...)

Hadde vært deilig å svømme litt, men har lyst til å føle meg vell og ikke bli stirret på om dere skjønner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om jeg har lett etter det samme! Jeg gav til slutt opp å lete etter noe beregnet til gravide. Badedraktene gav for lite støtte til brystene, og fant ingen gravidebikinier jeg likte (er ganske sær når det kommer til bh'er...). Lette også på "vanlige" butikker, og endte til slutt opp på Change. Fikk veldig god hjelp der, og fant til slutt en bikini som jeg likte. De har bh'er i ganske mange størrelser, så det er lettere å finne noe som passer der. Og så kjøpte jeg bikinitrusa i en størrelse større enn jeg egentlig trengte - da sitter den greit, men uten å rulle ned under magen. Er ikke lett det her...

Skrevet

Har hørt mye om change for tiden, har ikke vært der selv enda men tror jeg må ta meg en tur i morgen for å se.

hadde vært deilig å få litt farge på kroppen uten å gå i noe som er for lite, for stort eller rett og slett stygt:)

takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...