Gå til innhold

Han sliter med å få utløsning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det er jo i utgangspunktet nervepirrende å prøve å bli gravid, og lett er det heller ikke!! Vi ønsker oss barn mer enn noe annet, og har prøvd en stund. Lykken stod i taket da jeg ble gravid!! Men så mistet jeg det i 9.uke. Dette var i slutten av mars. Vi har prøvd, og prøvd igjen etter dette. Nå har et stort problem dukket opp: samboeren min sliter med prestasjonsangst og får ikke utløsning!! Ofte blir han ikke stiv engang, eller blir slapp under akten.

Det er så fortvilende, og vi er begge deprimert. Ordentlig!! Jeg orker nesten ikke gå på jobb, og har blitt mindre sosial.

Har noen opplevd det samme, eller har noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere burde prøve å ikke tenke slik at no skal vi lage baby, men ha sex rett og slett fordi dere skal ha det gøy og kose dere. For å nyte hverandre. Press, stress og nervøsitet er med på å lage problemer for menn. Jeg sier ikke det er lett å forsøke å skyve baybytankene til side, men det er kanskje akkurat det dere må gjøre for at han ikke skal få prestasjonsangst. Snakk med han om det og se om dere kan prøve ut noe annet og nytt i sengen for å få tankene over på dere selv igjen. Jeg tror det er viktig at man i disse periodene hvor man prøver å bli gravid, ikke glemmer at sex skal være artig og godt og at det ikke bare skal være for at vi skal lage en baby, og at denne gangen må vi klare det. Prøv å fokuser på det positive og ikke glem at dere har hverandre. Håper dette kan hjelpe litt, det gjorde det for veninnen min når dei hadde det samme problemet. Lek dere og nyt det!

Lykke til!! :)

Skrevet

Tusen takk for gode ord! Det er helt sant det du sier, og vi har prøvd å si det til hverandre vi også. Han mest kanskje:) Jeg er nok veldig opptatt av resultatet. Men sånn blir det jo også, når man ønsker noe så inderlig! Men må prøve å stresse ned nå, og nyte hverandre, istedenfor å være kun opptatt av alt annet.

Takk for respons:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...