Gå til innhold

Kom og hils på verdens verste mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig. Sønnen min på 8mnd har hatt 2 turer ut av senga vår. Og i dag lekte han på gulvet da han plutselig reiste seg opp mot vippestolen og deisa panna rett i gulvet.

Han gråt og gråt og gråt.

Han har kul og blåmerke i panna.

Får så vondt i hele meg, skulle selvfølgelig tatt bort den stolen fra gulvet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er raske de små.

Du kan umulig være verdens værste mor, men jeg skjønner at du tenker tanken. Trøst deg med at det vil komme flere knall og fall..

Skrevet

tro meg, det blir verre knall og fall etterhvert som de blir eldre ;p Etterhvert blir man litt "herdet", og sier "det gikk bra" helt til ungen slår seg til blods. Noe min sønn har klart opptil flere ganger (han er notorisk klønete!) Barna skal falle og slå seg mange ganger før de lærer ;)

Skrevet

Du er ikke verdens verste mor.. Beviset er at du føler deg sånn... Plutselig klarer de noe som de aldri har klart før, og man kan faktisk ikke tenke seg til alt.. Jeg ante ikke at dobørsten var så interessant, før den var det.

Skrevet

Huff, kjenner den følelsen ja :-/ Jeg hadde det akkurat som deg, sønnen min 2 år nå, har ramlet mange ganger.... :-( Heldigvis ser det ut som om han mer kontroll nå.

Eneste rådet jeg har er at du prøver å unngå farlige ting, av egne erfaringer..... Våte golv som de kan dette på, ting som han kan snuble i, skarpe kanter, ikke løp i trapper med han på armen (her har jeg gjort tabben og tryna :-() Hold han i hånda ute når han begynner å gå og når han har nye sko, eller når underlaget er ujevnt. Han kommer til å skalle opp i bordflaten og kantene, og det tar tid før de skjønner at de skal passe seg når de reiser seg, men det skjer til slutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...