Full house Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Herreguuud for noe MØL! For det første var boksene store som vareprøver. De luktet SKIT, og dekket elendig. (Måtte jo nesten prøve det, når pakken først var her..!) 700 kroner skulle de ha for søpla si. Jeg ringte nå nettopp, og fortalte at jeg ikke var fornøyd, og at jeg ville sende svineriet tilbake. "Hva iallverden, var jeg ikke fornøyd??? Det hadde de altså aaaaldri vært borti før. Dette var jo superprodukter!" Nok om det, IKKE bestill dette tullet. I tillegg kunne hun fortelle meg at jeg abonnerte på dette nå, og ville få tilsendt nye produkter hele tiden. (Skriften deres måtte ha vært jævlig liten, for det har ikke jeg fått med meg) Dette var dårlige greier, altså. Jeg visste jo at det meste fra Tvshop var søppel, men her ble jeg altså lurt alikevel. Hehe.
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Dete var godt å høre, ikke at jeg er glad på dine vegne akkurat, men at jeg nå er advart, for jeg hadde tenkt til å prøve dette siden det var fri retur og alting.. Har aldri kjøpt noe sånn på tv-shop før men blir desperat av å ha så stygg hud at jeg knapt tør gå ut av døren før det er mørkt ute. Så misforstå meg rett. Ikke glad for at du føler deg lurt, bare glad for at jeg kan slippe å føle meg lurt, for jeg kommer nok ikke til å betille dette nå... Ha en strålende dag;-)
Mammaen til Isak Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 30 dagers åpent kjøp,om du ikke er fornøyd send varene i retur! Send samtidig en oppsigelse av abb, slik at du slipper motta mer!
Full house Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har jo ringt å sagt opp!:-) Men ikke la dere lure av FRI retur, for du må selv dekke portoen på hundreognoenogtyve kroner. Til deg som hadde lyst til å prøve det: Har du prøvd everydayminerals?
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Det var godt å høre...for nå vet jeg at jeg ialefall ikke skal bruke penger på det! Hadde nemelig tenkt å prøve det, dama fra csi i reklamen klarte nesten å overbevise meg,..men glad jeg ikke kjøpte det
Kate77 Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Mitt motto: Alltid google etter reviews når jeg føler meg fristet til å kjøpe noe på tv shop. Da forsvinner lysten kjapt!
Nå da? Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har brukt Sheer Cover i over to år og er superfornøyd!! =) Jeg var missfornøyd til å begynne med fordi jeg ikke syntes det dekket nok. Men etterhvert ble huden min så bra av den at det ble en fryd å ha på. Jeg har alltid nok til 3 mnd før neste sending. Prøv den litt mere.... kanskje du liker den etterhvert! =) Verdt et forsøk iallfall hvis du ikke får sendt den tilbake...
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Godt å vite. da skal ikke jeg bestille det. Vurderte det for ikke så lenge siden, men så at det bare var 3gr i boksen. Det er jo ingenting.
Full house Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2010 Nei 3 g er virkelig INGENTING! Jeg skjønner at man skal bruke lite,, men alikevel. Nei da handler jeg heller på everydayminerals, synes sminken der er kjempefin! :-)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Kan absolutt anbefale deg Id, bare minerals.. har aldri rørt annen sminke etter at jeg begynnte å bruke det :-) Huden blir jevn og fin uten at du ser veldig sminket ut, den glir på en måte inn og jevner seg med huden, uten og legge seg som et sånt lag utenpå! Beste sminken som finnes uten tvil! :-)
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Jeg bestilte også............men er missfornøyd. Gjør akkurat som den sier, og som det står, men fjeset mitt ser veldg "pudret" ut.... Jeg har dun i annsiktet som de fleste andre og pudderet legger seg der, og jeg ser veldig sminket ut, samma hvor lite jeg tar på. Skal jeg ha mindre enn jeg bruker er det jo ingen vits............ Nei fy for dritt..... Ser fin ut langt ifra, men langt i fra fin....hvis dere skjønner......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå