Gå til innhold

Æsj, nå blir jeg irritert også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og har en vikarjobb ved siden av. I sommerferien har jeg sagt jeg kan jobbe, men at jeg vil ha tre uker ferie - og det blir da i fellesferien. Sjefen har hele tiden sagt at det er greit men at det da blir mindre vakter på meg (på kontrakt). Det har vært greit for meg.

De siste ukene har vaktene mine variert fra det ene til det andre annenhver dag (vi kan sjekke vakter på nett). Skikkelig irriterende. Men i dag ser jeg at jeg har blitt satt opp på jobb den første uken som jeg skulle ha ferie. Og da kjenner jeg at jeg blir irritert langt inn i sjela - for å si det mildt!!

Huff og gruff.. Og så må vi ta en lang runde på det - bruke tid og energi. Også er vel enden på visa at jeg må jobbe den uka også pga manglende vikarer osv. Fader ta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket vaktsystem dere har, men i vårt vaktsystem på nett kan den enkelte arbeidstaker legge inn i sin egen kalender når de kan jobbe. Hvis det er dager/uker de ikke kan jobbe legger de det inn i kalenderen sin og dermed får vi dem ikke opp når vi skal fordele vakter de dagene. Hvilket system bruker dere?

Skrevet

Det hørtes jo fint ut - tror ikke vi kan det!? Vi bruker Gat.. Vi må legge inn når vi kan jobbe og så får vi spørsmål utenom de vaktene vi har satt oss opp på. Hadde jo vært veldig fint (for både de som må ringe og oss) hvis vi kunne "reservert" oss for telefoner når vi allikevel ikke kan jobbe (spesielt da på "krisevakter" samme dag og dagen etter).

Håper det ordner seg med ferien min - for det har jeg sagt i fra tidlig om. Får jeg ikke ferie når jeg vil så får dere finne en annen vikar. Det er eneste fordelen jeg har som vikar! Nå skal jeg dobbeltsjekke sommerkontrakten min - for jeg mener jeg ikke har kontrakt på ferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...