MaMi Angel <3 Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Var hos legen idag.. Og han hørte på meg og sa med en gang, at han ikke trodde det var en SA jeg hadde... Han var rystet over måten jeg ble møtt på på legevakten.. Uansett så er ikke det en måte å møte en pasient på!! Spesielt når man ikke tester eller noe sjekk... Vi tok en test som var positiv, pluss at jeg tok en blodprøve som jeg får svar på muligens på fredag. Den skulle visstnok vise et nivå som nå skulle være på sitt høyeste. Mener han sa hcg, men jeg må innrømme at jeg ikke husker.. :o/ Noen som vet hva som måles ved en blodprøve. Jeg er da idag 10 fullgåtte uker.. Tør ikke juble helt enda. Føler jeg må vente til fredagen.. Men jeg er ikke fullt så langt nede som jeg var i går.. :-O Ble heldigvis sykemeldt ut uka, så jeg skal få slappet av og roet meg ned.. Var bare det jeg ville si.. Smiler litt mere nå kjenner jeg ))
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hei Så gode nyheter da:) Skal krysse fingrene for at det får bra Det er hcg nivået dem måler ja Tok en sånn prøve idag jeg også og skal tilbake og ta en ny prøve på fredag Vi får håpe dem har gått til værs for oss begge to Masse lykke til
Januarspire---2012 Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Så kjekt for dere begge!! Jeg fikk også gode nyheter i dag. Måtte dra på legevaktren etter jobb i dag, ettersom jeg var fra meg av bekymring. Har spottet i en uke nå, med litt blødninger. Trodde virkelig at jeg hadde hatt en MA nå. Vet jo ikke ting sikkert (siden jeg ikke fikk ul), men legen tok en gu-undersøkelse der han konkluderte med at livmorens størrelse tilsvarte lengden jeg har kommet i svangerskapet. Urinprøven var negativ for infeksjon. Han mente at jeg kanskje bare har blødd litt fra livmora, og at det tar litt tid før alt blodet kommer ut (derfor mørkebrunt på farge). Sa at det ikke var noen ting som tydet på at noe skulle være galt med fosteret. Ble også sykemeldt i en uke, med forbud mot stress og løfting. Jeg velger å prøve og være positiv, og stresse ned. Kan jo være at alt går bra og? Men gud så jeg misliker disse 3 første mnd`ene, ikke kjekt å være gravid i det hele tatt, nesten bare bekymring.. Lykke til til begge dere, sikker på at alt går godt!! ;-)
MaMi Angel <3 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Krysser fingrene for oss alle tre.. Er så enig at disse tre første mnd kan være tunge.. Hadde så bra start, hvor jeg var i fin form.. Så kommer dette og jeg blir helt satt ut (( Men jeg håper det ordner seg. I går var jeg kvalm, og aldri har jeg vel vært så glad for litt kvalme.. Første gang i dette svangerskapet.. Heldigvis fint vær i morgen, så jeg håper jeg kan sitte ute og slappe av i sola. Hjelper alltid mot dårlig humør ) Lykke til dere to også. Dette går nok veldig bra ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå