Gå til innhold

Fortsatt kvalm...:-(


Ooni

Anbefalte innlegg

 

er 16+9 i dag og er jammen meg fortsatt kvalm...Har hatt et par uker nå hvor jeg ikke har vært særlig kvalm men de siste dager har jeg vært kvalm stort sett hele dagen. Kaster heldigvis ikke opp, men mye brekninger. I mitt forrige svangerskap gikk det over i uke 13 og kom ikke tilbake før helt på slutten.

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært litt bedre de siste ukene (er 18+ nå), men har liksom gått og ventet på at det skal gå over. Blir kvalm på kvelden da, hvis jeg er sliten etter dagen.

Gikk også over tidlig med min førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+6 og fortsatt kvalm her også. Det begynte i uke sju og er ikke like ille som det var. For på det verste lå jeg i fosterstilling på sofaen åtte-ni timer om dagen. Nå er det om morgenen, når jeg er sulten og når jeg er sliten og trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg føler jeg må spise konstant for å holde det unna...Har fått bekkensmerter og så det blir nok verre av at jeg er sliten av det i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 19+ og er fortsatt like kvalm siden det startet i uke 7. Helt forferdelig :( Varierer hvor mye jeg kaster opp, men er kvalm stort sett hele døgnet og har mye brekninger. Lurer virkelig på når det skal gå over.. Er 100% sykemeldt og har null energi! Kvalmen blir mye verre så snart jeg skal gjøre noe... :/ Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...